shrepsyus

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Skyyppee!

Av Linnéa-Naat - 21 augusti 2013 20:23

Tjäna! Nuuuu skype:ar jag och #Nathalie !! Azzå de e JÄÄTTEE bra att skype finns för att Nathalie har bytt skola så vi kommer bara ses på fredags bussen hem! Azzå hennes skola måste gå till en annan skola för att åka buss hem och den bussen stannar vid min skola, Azzå de e lite komplicerat.. Och nu kommer en "Spoiler Alert".. HON SKA SOVA ÖVER HOS MIIG!!! DE SKA BLI SÅ *PIIP* *PIIP* *PIP* KUUUL!!!!!!!!!!!


//Kramizz Linnéa


#skype #fredagsbuss #sleepover #piip #spoileralert

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa-Naat - 16 februari 2014 19:11


Idag var jag med Lisa vi hade super kul! först så klättrade vi bland vetekorn! Sen åkte vi skridskor i Bacohallen jag åkte konståkning förut så de var kul att prova igen fast min fötter dog  Sen när jag kom hem hittade  jag katten i torktumlaren ...

Av Linnéa-Naat - 14 februari 2014 10:03


    Efter skolan var jag på disco med min vän Tilla på hennes skola det var sååå kul + jag vann på dansstopp   ...

Av Linnéa-Naat - 14 februari 2014 09:57

Heej Naat här just nu är jag i skolan och jobbar med Axel och Johannes +de är alla ♥ dag!   - vi har haft ett stort NO pprov            ...

Av Linnéa-Naat - 10 februari 2014 10:02


  nu sitter jag och "jobbar" SO med Dominic under ett bord ...

Av Linnéa-Naat - 9 februari 2014 21:06

            Idag var idag var jag på bandmöte hoss Ingrid för vårt  band TCO   i TCO finns jag på gitarr Marcus på trummor Rebecka sång  och Ingrid på lite allt mest piano   Vi åt cupcakes mer än halva tiden jag var där     ...

Presentation


Shreeeeeeppppssyyy

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vem/vilka ät bäst av..
 The Fooo
 YOHIO
 Anison Box
 Avril Lavigne
 Adam Lambert

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards