shrepsyus

Alla inlägg under september 2013

Av Linnéa-Naat - 29 september 2013 13:36

SLÅ DE NI

jag och Linni skypade i 10h 23min och 54 sek fredag till lördag ;)

Linni är suuuper sööt när hon sover jag har typ 20.000 bilder fast lägger inte ut dom i BFFrespekt

I början av månaden den 2 september så hade vi 55 sidovisningar!

Taack så sjukt mycket //Naat

Av Linnéa-Naat - 29 september 2013 13:30

SHREPSYS LAGBOK

Om man har valt att vara shrepsy så har man gått in i Shrepsyreligionen

för att hålla shrepsys helighet måste du följa dessa regler

1

Lämna aldrig din bff vad som en händer

2

Skriv att du älskar dig bff minst en gång i veckan och mena det

3

Om du får ett mess från din bff svara inom omloppet på en poke, om man har mobilen i närheten är det 1h marginal om man är upptagen är det från 3 min från att man öppnar mobilen

4

När du sover över hos din bff måste du bry dig om henne

DE TIO SHREPSY ORDEN

1 berätta aldrig om din shrepsy systers hemlighet för någon utanför shrepsy reigionen

2 om något nytt och spännande händer berätta alltid för din bästiz

3 gå aldrig och lägg dig utan att säga Godnatt till din bästis

4 skriv till din bff minst 5 gg om dan

5 fråga altid din bff först te.x Vem vill följa med mig till öland? Vem vill åka till Grönan i helgen? Vem vill ha ett tuggummi?

6 bry dig om vad din bäzza säger även om du inte bryr dig och hur tråkigt det än är

7 säg alltid till din bästis vad som händer i ditt liv

8 om din bästis pratar om något du inte gillar Be henna sluta

9 avbryt inte din bästis om det inte är viktigt eller om örona lossnar

10 glöm aldrig en shrepsy helgdag

Om du bryter en shrepsy lag så måste du ignorera de 3 klängigaste personerna du känner i en hel vecka utan undantag

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HELIGA DAGAR

-Januari

-Februari

-Mars

11 April 1a april

15 Maj Gudinnan Linni fyller år

20 Juni Gudinnan Natha fyller år

-Juli

-Augusti

-September

12 Oktober Bästis årsdag

-Novenber

29 30 31 December Shrepsy afton Shrepsy dagen Annandag Shweps

------------------------------------

NATIONAL SÅNG

Jag visar mod och säger ja

när bäzzan pratar om hästar

för jag tänker aldrig lämna henne

för då ignorerar hon mig

och jag skriver jag att jag älskar henne minst en gång i veckan

annars tolkar hon det

som om jag hatar henne

och om jag får ett sms

så svarar jag inom omloppet på en poke

Vi är Shrepsy systrar, shrepsy systrar, Shrreeeppsyy systrar

--------------------------------------------------------------------------------------------

BÖN

O heliga kräftskiva....tack heliga kräftskiva

te.x

O heliga kräftskiva jag ber dig att hjälpa mig att hitta min mobil tack heliga kräftskiva

<3<3

// Naat

Av Linnéa-Naat - 27 september 2013 23:14

Jag skypar med Naat och vi pratar om att skita på sina kompisar!

löv ju lungan!

//Linniii  

Av Linnéa-Naat - 6 september 2013 21:16

Naat har sjukt tråkigt för

jag är sjuk

imorn ska jag på YOHIO konseret

och jag hoppas såå att jag hinner bli frisk!!

Jag ska isåfall åka med min vän Lisa

/ ha en trevlig helg /Naat

Av Linnéa-Naat - 2 september 2013 16:27

Azzå jag o Natha har inte träffats på JÄÄTTEE länge!

Saknar dig gumman!

Pöss    Löv ju!


// Kramiz Linni

Av Linnéa-Naat - 2 september 2013 16:26

Linni hatar mig inte!!!!

vi skypar !!! och hon hatar mig inte

vi skrattar !!! och hon hatar mig inte

vi har roligt !!! och hon hatar mig inte

hon e vacker !!! och hon hatar mig inte

jag smileyar !!! och visar mina vita tänder tack vare colgate max white now

Mio

Av Linnéa-Naat - 2 september 2013 16:05

nu har jag läst ut boken Mio Min Mio det var 178 sidor

Av Linnéa-Naat - 1 september 2013 21:15

Jag måste läsa Mio Min Mio tills imorn kan någon svara på om den någonsin blir rolig

Presentation


Shreeeeeeppppssyyy

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vem/vilka ät bäst av..
 The Fooo
 YOHIO
 Anison Box
 Avril Lavigne
 Adam Lambert

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards