shrepsyus

Alla inlägg under december 2013

Av Linnéa-Naat - 26 december 2013 04:39

  mintglass på G vill nån ha? Mums  

Av Linnéa-Naat - 26 december 2013 03:49

Jag har varit utan Linni hela december! Tänk att vara utan en av de du älskar mest av allt på hela jorden i nästa en månad! Saknar henne sjukt mycket längtar till den 30e då jag ska till henne<3   

Av Linnéa-Naat - 24 december 2013 21:20

Ja då var de jul

jag har haft det toppen! Jag fick massa coola saker och hade super roligt med familjen och mormor och morfar Nu  väntar vi på shrepsyafton :) ha de bra //naat

Av Linnéa-Naat - 21 december 2013 09:20

  

De ser ut att bli en jul utan snö 

Av Linnéa-Naat - 20 december 2013 20:09

  

Gissa vem som blev underkänd i musik! Ledtråd ~JAG

Musik och engelska är ju fan mina bästa ämnen!

Det här har varit den värsta skolavslutningen någonsin!!

Först betygen

sedan vänta på bussen i 3 timmar

sen bli dissad av Linnéa

sen bråka med mamma om varför jag revsönder betygen

så det finns pappersbitar över hela skolan

och få skäll av lärarna för nedskräpning på skolan

och tappa bort mina vänner på stan

skämma ut mig i en affär

snubblade på tröskeln

fick skäll av busschauffören för att jag och Lici lät för högt

plus att jag skulle på bio med JoJo men hon blev sjuk :((((((((



Av Linnéa-Naat - 19 december 2013 19:55

jag var på facebook idag och min vän Lisa tipsade om en sida som heter Fuck relationships, im singel

fast jag inte är singel så gick jag in på den och det fanns skit mycket bra typ små dikter här är några exempel 

1 2    3  4   5   6  7     8   9   10    

sammantattningar av bilderna - 

 

1 The verry last person you tink of before you go to sleep is  the one who own your heart

2 I call my ded girls phone just to heart the voice of hers  voicemail

3 guys have no idea how much there words mean

4 a man bought flower for his girlfriend one was fake and he  promice that he would love the girl untill all the flowers  dies

5 Why is monday so so long to friday when friday are so    clouse to monday

6 promice ,love, provoke,direction, good luck

7 girls biggest lie - im fine

8 you are so fake that the barbies are jealous

9 dont make me laugh im try to be mad

10 a second changs is nothing if you now the last mistake



Av Linnéa-Naat - 19 december 2013 19:20

igår var det muséum och idag aktivitetsdag

idag var vi i en grupp med några från 6.an  7.an 8.an och 9.an det var super kul vår första station var i idrottsalen   

det var basket och nån lek som kallades "HarryPotterLeken" men det skummaste var "tampongracet" det var 3 från varje grupp som fick knyta ett band runt midjan och ha en "tampongvans" försöka få ner tampongen i en flaska vatten få den att svälla och gå två meter utan att tampongen gick ur flaskan +man fick inte andvända några händer  

vi gjorde oxå julkort och lekte ute som hoppa säck träffa poäng balansera julgranskulan stapla burkar på vägg frågesport poängjakt och treben där man knöt fast ett hopprep runt två personers ena ben och så skulle man försöka gå så, jag knöts fast med Tintin och så resten av dan var jag med Tintin Milou och Henrik 

  

min vän JoJo slutade tidigt på sin skola och hennes bus gick inte fören min så hon fick gå om kring i stan hela dan och tråkade och efter ett tag kom hon till min skola och stod vid stängslet och kollade efter mig (går på privat skola)

fast det fanns en bra sak med det och de var på poängjakten så skulle man ta ett kort med nån random som inte gick eller jobbade på skolan och då var hon perfect    

en annan uppgift gjorde en 8.a han gick ner till tågstationen för att få en främlings autograf  

+att på morgonen så fick jag reda på ett JoJo tog Delicias mössa dagen innan så då la jag ut den här bilden på instagram

  med texten - Lici saknar du nåt?? :p

  //naat




Av Linnéa-Naat - 19 december 2013 19:04

  igår var jag på natuhistoriska muséet i stockholm det var super kul jag var med Henrik Razmus och Axel och jag och Razze tappade bort Henrik och Axel hela tiden de försvann!! fast det var super kul!  

Här är Razmus Axel och Henrik                                  här är de igen

         

                                   Här är ett lodjur som tar en fågel                                sen var det buss hem 

                                                                                                                  Henrik och Axel behövde ta en

                                                                                                              annan buss för de går i 6.1 och 6.2

                                                                                                               men  jag satt med Razmus 6.4 och                                                                                                                            Dominic och Wendy 6.3

fler bilder finns på min instagram natha_nanni  


Presentation


Shreeeeeeppppssyyy

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vem/vilka ät bäst av..
 The Fooo
 YOHIO
 Anison Box
 Avril Lavigne
 Adam Lambert

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards