shrepsyus

Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

bildeeer

Av Linnéa-Naat - 7 februari 2014 17:09

Här är några bilder från i onsdags


här är en bild på


Axel,Henrik & Marc 

innan vi skulle 

gå 

Henrik och Axel

skulle 

till skattmansÖ 

Marc och jag 

skulle till Brezze

 

Här är jag Marc och 

Dominic på vägen dit


 

Här är jag och Milla 

på vägen hem


 

Vid de här trädet

små retar jag och Milou 

Domme för han


sa 

att han bara kramar sin 

flickvän så lite


senare 

lurade vi honom att 

krama ett träd, så får vi

presentera Dominics 

flickvän Sally

 


//naat


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa-Naat - 16 februari 2014 19:11


Idag var jag med Lisa vi hade super kul! först så klättrade vi bland vetekorn! Sen åkte vi skridskor i Bacohallen jag åkte konståkning förut så de var kul att prova igen fast min fötter dog  Sen när jag kom hem hittade  jag katten i torktumlaren ...

Av Linnéa-Naat - 14 februari 2014 10:03


    Efter skolan var jag på disco med min vän Tilla på hennes skola det var sååå kul + jag vann på dansstopp   ...

Av Linnéa-Naat - 14 februari 2014 09:57

Heej Naat här just nu är jag i skolan och jobbar med Axel och Johannes +de är alla ♥ dag!   - vi har haft ett stort NO pprov            ...

Av Linnéa-Naat - 10 februari 2014 10:02


  nu sitter jag och "jobbar" SO med Dominic under ett bord ...

Av Linnéa-Naat - 9 februari 2014 21:06

            Idag var idag var jag på bandmöte hoss Ingrid för vårt  band TCO   i TCO finns jag på gitarr Marcus på trummor Rebecka sång  och Ingrid på lite allt mest piano   Vi åt cupcakes mer än halva tiden jag var där     ...

Presentation


Shreeeeeeppppssyyy

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vem/vilka ät bäst av..
 The Fooo
 YOHIO
 Anison Box
 Avril Lavigne
 Adam Lambert

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards